Çinli e-ticaret devleri satış bilgilerini paylaşmadı
Çinli e-ticaret siteleri JD.com ve Alibaba’nın yaz indirimleri kampanyalarından satış bilgilerini yayınlamayı tercih etmemesi dikkat çekerken, ülke ekonomisindeki sakin toparlanmaya ilişkin endişeler arttı.
Ucuz iş için 660 milyon tıklama
Pazar günkü “6.18” satış promosyonu, JD.com’un yılın en büyük alışveriş etkinliğiydi ve çoğunlukla çevrimiçi satış şirketi satın alımlarıyla ilgili verileri yayınlıyordu. Ancak bu yıl küme, “olayın tüm büyüme beklentilerini aştığını” söyleyerek ayrıntı vermeyi reddetti. JD.com tarafından yapılan açıklamada, ucuz iş imkanları için bilgisayar tuşlarına 660 milyon tıklama yapıldığının altı çizildi.
Sosyal medyadaki yorumlarının birçoğunda, veri paylaşımının olmamasının satış sonuçlarının mutlaka pürüzsüz olmadığı anlamına geldiği belirtildi. Analistler, Çinli tüketiciler hakkındaki bilgileri yakından takip ediyor. Çünkü artan sayıda bilgi noktası, ülkenin Covid sonrası iyileşmesinin azaldığını gösteriyor.